Retur

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”.

Consumatorul trebuie sa suporte costurile de retur ale produselor in cazul renuntarii la comanda, alegerea unor produse in mod eronat sau pentru schimbarea produsului ales cu un alt produs. Produsele returnate trebuie sa se afle in aceeasi stare in care au fost primite, fara urme de utilizare, defectiuni sau alte defecte estetice / functionale.

 

Pentru retur trebuie sa completati formularul de retur din contul dumneavoastra dupa cum urmeaza (trebuie sa fiti conectat la contul dumneavoastra):

 

1. In partea de sus a site-ului, in sectiunea Contul meu, dati click pe Istoric comenzi

 

 

2.  In sectiunea Istoric Comenzi cautati comanda plasata pentru produsul care trebuie returnat si dati click pe iconita din dreapta comenzii.

 

 

3. Dupa ce se deschid detaliile comenzii, in stanga aveti cate o casuta care se poate bifa (checkbox) pentru fiecare produs in parte pentru care doriti sa faceti retur. Daca doriti sa faceti retur la toata comanda, puteti selecta casuta de sus (1), insa daca doriti sa faceti retur partial, doar la anumite produse din comanda respectiva, selectati casutele din dreptul produselor alese (2). Dupa selectarea produselor, apasati pe butonul portocaliu Returnare.

 

      

 

4. Dupa apasarea butonului retur, se va deschide un formular care trebuie completat cu detaliile si motivele returului. Dupa completare, daca sunteti de acord cu Termeni si conditii, bifati Am citit si sunt de acord cu Termeni si conditii , apoi apasati butonul albastru Trimite.

 

 

5. Cererea de retur va fi trimisa catre noi. Daca totul a decurs cu succes o sa primiti urmatorul mesaj, urmand ca noi sa va contactam telefonic pentru mai multe detalii.

 


 

6. Pentru a verifica statusurile unui retur, puteti intra din nou in sectiunea Contul meu, unde gasiti meniul Vezi retururi unde se afla toate cererile dumneavoastra de retur. Pentru alte detalii puteti da click pe iconita din dreapta cererii.